ben şimdi nerelere kaçayım
o turç kokularından
akşam sefasından
deniz fenerinden
avuç içi kadar olan şehrin her sokağından
ben şimdi ne yapayım
ben seni nasıl unutayım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bir de erguvan mevsimi var kaçamadığımız demişti biri, bu şehrin her yerinden bir şey seni hatırlatıyor, çok güzel bir yorum tebrikler....
Hüzünlerin dertlerin
sevinç lerin sel olup
taştıgı bir şiir
daha mutlu günlre dogru
kutlarım şairim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta