ben mi? evet...
bir gün çıkıp gideceğim kapıları, evleri, dergileri, hüzünler bırakarak...
bir çiçek merhaba diyecek...
hoşgeldin diyecek dağ...
orman gülümseyecek...
anımsayışların, bekleyişlerin, ümitlerin ya da ümitsizliklerin
hırsların, yarışların, tasaların kalktığı yerde
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şarabım bitti...Bu şiir şarapsız gitmez ki!
'bir çiçek merhaba diyecek...
hoşgeldin diyecek dağ...
orman gülümseyecek... ' Defalarca okunacak, okudukça büyüyecek bir şiir. Tüm şiirlerinizi zevkle okuyorum sevgili büyük şair. Kaleminiz yazsın, susmasın. Sevgiyle, sağlıkla kalın.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta