Gitmekteyim bu düş yolundan uzağa
Vaktim, sınırlı âmâlıklarımın ip merdivenlerinde son basamak
Hep dar hep geçitsiz aralıklarda durakladım
Yıldızdım köy kokan değirmenlerde
Tuğlalarımı siyaha boyadım
Işık geçirmez bir sükunette bıraktım çocukluğumu
Çocukluğum….
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Değirmeni bilen şair(e)nin şiirinde sobelendik yaralarımıza..yaralarımız körebe oynar hala sokak aralarında;çocukluğumuz.
Tebrikler şiir kardeşi..Çok güzel olmuş.
Gitmekteyim bu düş yolundan uzağa
Vaktim, sınırlı âmâlıklarımın ip merdivenlerinde son basamak
Hep dar hep geçitsiz aralıklarda durakladım
Yıldızdım köy kokan değirmenlerde
Tuğlalarımı siyaha boyadım
Işık geçirmez bir sükunette bıraktım çocukluğumu
Çocukluğum….
……………………..benim en güzel yaralarım…!
nice yıldızlar erimediki o değirmenlerde çocukluğumuz kararmamalı ne güzeldi kutluyorum yüreği ve kalemi hoş geldin şair saygılarımla...
şiir emek verilmiş güzel bir emek mahsulü tebrişk ediyorum.saygı ve muahbetlerimle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta