Eğer insan, yüreğinden çıkan sesi ise sevdanın
Ben en orta yerinde seni buldum heyecanın
Sonra bir anlam ekledim hayatın kuyruğuna
İlticamı kabul et şimdi gözlerinin uyruğuna
Hem mülteci, hem muhacir gözbebeklerinde
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tam size yakışır bir şiir saygılar Gülay MORGÜL
Üstadca....
Kitabin tam orta yerinden olmus, hocam.
tam ortada duran nota öğretmenim....işte o insan !olmalı....mutluluk ve sevgi eksilmesin yüreğinizden....sezer nişancı
Yalan dünyada bir ölüm var bir de sen gerçek olan
aşk varsa eğer, başka neyin önemi vardır ki o an... ölüm bile bir bitiş sayılmaz... çok güzeldi ozo hocam...
Sevgi ve saygılar...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta