Eğer insan, yüreğinden çıkan sesi ise sevdanın
Ben en orta yerinde seni buldum heyecanın
Sonra bir anlam ekledim hayatın kuyruğuna
İlticamı kabul et şimdi gözlerinin uyruğuna
Hem mülteci, hem muhacir gözbebeklerinde
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




tam size yakışır bir şiir saygılar Gülay MORGÜL
Üstadca....
Kitabin tam orta yerinden olmus, hocam.
tam ortada duran nota öğretmenim....işte o insan !olmalı....mutluluk ve sevgi eksilmesin yüreğinizden....sezer nişancı
Yalan dünyada bir ölüm var bir de sen gerçek olan
aşk varsa eğer, başka neyin önemi vardır ki o an... ölüm bile bir bitiş sayılmaz... çok güzeldi ozo hocam...
Sevgi ve saygılar...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta