Papatyalardan fal tutmuştum.
Falın adı sen/din.
Hep sen çek/iyorum,
Hep sen kopar/ıyorum.
Sen,sen,sen,
Ben, ben, ben.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




candan tebrikkkkkkk
tebrikler...selamlar..
tek bir dal papatya hayalinin ilhamı... ve beni çeken yörünge.....
sevgili Kardeşim M.Ali bey .derin derin düşündüren dizeler sen ben olmuşluktan bir türlü kurtulamadık .yoksa tabiatın kanunumu bu .Allah kimseyi senliğe benliğe düşürmesin .bu şahsı düşüncem .her yol kendi yönüne gider demişler kalemine yüreğine sağlık emek güzel şiir güzel gönül güzel şair güzel kalemin daim ilhamın bol olsun başarılar dilerim sevgi ve selamlarımı arz eder saygılar sunarım Tuncay Akdeniz
Allah kimseye 'SEN' acısı çektirmesin.çok zor.
yüreğinize sağlık.
her zamanki gibi güzeldi.
elif ay
Sona vardıkça,
olmayacak bir duaya,
amin der gibi,
vazgeçiyor,
şiir dili olarak değişik güzel bir eser kutluyorum M.Ali bey
saygılarımla...
ppatya falalrı bitmiyor ömrümüzde...sen o bitiyor ne de sevgilinin adı[[[güzeldi
Papatyalara nasıl kıydınız...?
Sevecen yüreğinize sağlık !
Falı papatyadan değil,sempatiden de bir baktır!
Umarım yine hep,sen, sen çıkarsın !
Sevgiler !
Kutlarım !
Süleyman kaya
'Papatyadan söz açmışken...........'
'Sona vardıkça,
olmayacak bir duaya,
amin der gibi, '
Yüreğine sağlık dayım.
Allah çektirmesin. Güzel olmuş ama bizim çektiğimiz de yeter be adaş.
Sevgilerimle
Mehmet Ali Şahin
Bu şiir ile ilgili 16 tane yorum bulunmakta