Dost Şeref 20/01/1950-2015
Ben Bana
Karşıma geçipte baktım kendime
Pasifsin diyerek kızdım ben bana
Yağmur yağdı seller doldu bendime
Rahat sakin sakin akma der bana
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




çok güzel bir çalışma olmuş tam puan benden
Bu yaşam yolunu severek seçtim
Sevgiyle hasretle engeller aştım
Arif buldum akıl sordum danıştım
DOST ŞEREF diyorum şimdi ben bana
severek okudum
kutluyorum...
Bu yaşam yolunu severek seçtim
Sevgiyle hasretle engeller aştım
Arif buldum akıl sordum danıştım
DOST ŞEREF diyorum şimdi ben bana
çok güzel diyorsun bence ...
yüreğine sağlık...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta