Ben Aşkı Öğrendim Şiiri - Yorumlar

Gökhan Güneş
23

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Dünya büyüktü eskiden,
Denizinde, dağında, kaybolur giderdim,
Bazen de umutsuzluğa kapılır,
Sigaramla yılları yarıştırırdım.
Dünya büyüktü.
Dünya büyüktü; çünkü sen daha yoktun yüreğimde,

Tamamını Oku
  • Özlem Onur
    Özlem Onur 13.03.2009 - 16:31

    yüreğin dert görmesin

    Cevap Yaz
  • Gülbin Altıntaş
    Gülbin Altıntaş 09.10.2008 - 17:00

    okuduğum bi kitap geldi aklıma...büyük adam küçük kadın..büyük aşk küçük kadın..büyük aşk küçük dünya..belli ki dar gelmiş..herşeyi bildiğini zanneden ukala gönül oysa ne de cahilmiş..öğrenmiş..öğrenmiş de mahrum kalmış..çok güzel bir şiir

    Cevap Yaz
  • Uygar Vural
    Uygar Vural 17.09.2008 - 16:36

    Sevgili Gökhan bey, yine yapmışsınız yapacağınızı. 'Ben esareti, kömür gözlerinde sürgündeyken öğrendim.' Aşk esarettir. Gönüllü esaret. Final dizeniz gerçekten çok etkileyici, en az ötekiler kadar. Tebrik ederim. Yürekten... Uygar VURAL

    Cevap Yaz
  • Şakir Alimoğlu
    Şakir Alimoğlu 14.09.2008 - 12:53

    Sn. Güneş
    MÜKEMMEL bir anlatım ve şiire yakışan bir final. Tebrikler. Severek okudum. Gönül sayfamdan 10

    Evet birde esaret.
    Hani şu şiirlerde, şarkılarda, aşk diye tarifi yapılan.
    Ben esareti….
    Ben esareti, kömür gözlerinde sürgündeyken öğrendim.

    Bitimsiz sevgilerimle...
    Âlimoğlu

    Cevap Yaz
  • Meral Tercan
    Meral Tercan 30.08.2008 - 19:44

    Sevgiliye özlem çağlamış yürekten....Tebrikler....

    Cevap Yaz
  • Rahime Kaya
    Rahime Kaya 30.08.2008 - 02:03

    Ben esareti, kömür gözlerinde sürgündeyken öğrendim.

    BU NE GÜZEL DİZE...KUTLUYORUM. SEVGİ VE SAYGIMLA

    Cevap Yaz
  • Sibel Büyükdemir
    Sibel Büyükdemir 30.08.2008 - 01:09

    ne tuhaff her şeyde bişeyler öğreniyoruz ..ne mutlu bunlardan ders çıkarabilene ...çok güzel bir şiir daha okuttunuz bana çok teşekkür ederim..kalbinizn derinlikerine kucak dolusu sevgiler..

    Cevap Yaz
  • Recep Uslu
    Recep Uslu 29.08.2008 - 18:13

    Güzel bir şiir okudum. Kutlarım.
    Recep Uslu

    Cevap Yaz
  • Serkan Erarslan
    Serkan Erarslan 29.08.2008 - 18:08

    biz aşkı öğrenmeye çalışırken sanırım aşk bize çok şey öğretti...özleme,acıya,hüzne dair...beğeniyle okudum...yüreğinize ve emeğinize sağlık...kutlarım...ant+10

    Cevap Yaz
  • Ramazan Akbaba
    Ramazan Akbaba 29.08.2008 - 17:30

    Sonra seni tanıdım,
    Ve çok şey öğrendim senden,
    Mesela; bitmez gecelerin, bir telefon görüşmesi kadar kısa olduğunu.
    Sonra özlemeyi öğrendim
    Galiba en çok da geceleri özledim.
    Sesini duyduğum, yüzünü gördüğüm geceleri…
    Gelmediğin zamanlarda da, beklemeyi.
    Beklemenin ne zor olduğunu öğrendim

    Bu güzel şiir için kutlarım sizi tebrikler yüreginize çok içten kelimler sevgiyle kalın

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta