Dünya büyüktü eskiden,
Denizinde, dağında, kaybolur giderdim,
Bazen de umutsuzluğa kapılır,
Sigaramla yılları yarıştırırdım.
Dünya büyüktü.
Dünya büyüktü; çünkü sen daha yoktun yüreğimde,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yüreğin dert görmesin
okuduğum bi kitap geldi aklıma...büyük adam küçük kadın..büyük aşk küçük kadın..büyük aşk küçük dünya..belli ki dar gelmiş..herşeyi bildiğini zanneden ukala gönül oysa ne de cahilmiş..öğrenmiş..öğrenmiş de mahrum kalmış..çok güzel bir şiir
Sevgili Gökhan bey, yine yapmışsınız yapacağınızı. 'Ben esareti, kömür gözlerinde sürgündeyken öğrendim.' Aşk esarettir. Gönüllü esaret. Final dizeniz gerçekten çok etkileyici, en az ötekiler kadar. Tebrik ederim. Yürekten... Uygar VURAL
Sn. Güneş
MÜKEMMEL bir anlatım ve şiire yakışan bir final. Tebrikler. Severek okudum. Gönül sayfamdan 10
Evet birde esaret.
Hani şu şiirlerde, şarkılarda, aşk diye tarifi yapılan.
Ben esareti….
Ben esareti, kömür gözlerinde sürgündeyken öğrendim.
Bitimsiz sevgilerimle...
Âlimoğlu
Sevgiliye özlem çağlamış yürekten....Tebrikler....
Ben esareti, kömür gözlerinde sürgündeyken öğrendim.
BU NE GÜZEL DİZE...KUTLUYORUM. SEVGİ VE SAYGIMLA
ne tuhaff her şeyde bişeyler öğreniyoruz ..ne mutlu bunlardan ders çıkarabilene ...çok güzel bir şiir daha okuttunuz bana çok teşekkür ederim..kalbinizn derinlikerine kucak dolusu sevgiler..
Güzel bir şiir okudum. Kutlarım.
Recep Uslu
biz aşkı öğrenmeye çalışırken sanırım aşk bize çok şey öğretti...özleme,acıya,hüzne dair...beğeniyle okudum...yüreğinize ve emeğinize sağlık...kutlarım...ant+10
Sonra seni tanıdım,
Ve çok şey öğrendim senden,
Mesela; bitmez gecelerin, bir telefon görüşmesi kadar kısa olduğunu.
Sonra özlemeyi öğrendim
Galiba en çok da geceleri özledim.
Sesini duyduğum, yüzünü gördüğüm geceleri…
Gelmediğin zamanlarda da, beklemeyi.
Beklemenin ne zor olduğunu öğrendim
Bu güzel şiir için kutlarım sizi tebrikler yüreginize çok içten kelimler sevgiyle kalın
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta