Ben anlamam.
Hiç anlamadım da.
Adı herneyse.
Esti ve geçti.
İmbat,Karayel,Poyraz.
Esti ve geçti.
Geçti dediğime aldanma ha.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ama;
Yataklara düşürse de iyiydi be.
Bu acımasız dünyaya gerekiyor canım
haddini bildirmeye
Rüzgarlar da.
Laf aramız da ama
Aşk rüzgarı diyorlarmış buna
Ben anlamam be canımın içi.
Rüzgar olarak bilirim hepsini.
Bayağı iyi rüzgardı.
Beni yataklara düşürdüğüne göre.
tanrım böyle sert rüzgarlardan
tüm kullarını korusun.
Zira çeken bilir.
Rüzgarın şiddetini.
Muammer bey gülümsedim biraz bu şiirinizi okurken. Aşk rürgarı kötü çarpıyor insanı. Bende aynı hastalıktan yataklara düşmüştüm.Kendime iyi baktım,takmamaya çalıştım, inanın zor bir hastalık. Tebrik ediyorum usta kaleminizi
emeğine sağlık.
Rüzgarlı havaya dikkat et can arkadaşım
Çarpar tabi
Temkinli olmak iyidir
Ama insan bazen bile bile gider karayele poyraza bu başka bir tarafı olayın tabii
Sizi yürekten kutluyorum
İlhamınız bol olsun
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta