Kimi,kime şikayet edersin ey gönlüm.
Makamı belli,
Yazanı belli.
Vardır elbette bu karanlığın bir sonu,
Alanı belli,vereni belli..
Gün ışımaz mı sanırsın,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Allah-cc- hiç kimseye zerre kadar zulmetmez ve icraatlarında zerre kadar abes yapmaz. Yani, bizim başımıza musibet ve bela namına ne geliyorsa, mutlaka kendi ellerimizle ettiklerimiz yüzünden ya bir uyarı manasında ya da bed amellerin dünyevi cezası mahiyetindedir. Bunlardan kurtulmanın yegane çaresi ise, nasuh tövbesi ile tövbe edip, Onun rızasına muvafık bir hayat tarzını ihtiyar etmektir.
Hayırlı sınavlar ve hayırlı Ramazanlar Erkan bey kardeşim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta