Ve ağıtlardaki istiklal
güneş yapraklarını sarstı.
Gözlerindeki intizar
kulak dehlizlerinde çınladı.
Belki bir haber yetecekti
Can çekişmeden ölmesine.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




şiirlerinizi sırayla okumaya başladım.. şimdiye kadar ''makas'', ''bir zamanda'' ve bu şiirinizi çok beğendim.. kaleminiz daim olsun biz de okuyalım bol bol..
çok güzel bir şiir yüreğine sağlık olsun
Usta kalemınızden dökülen nadıde satırlarınız için yuregınıze teşekkürlerimi sunarım saygılarımla
tüm ölümler erkendir ,zordur..zordu bu ölümde..şiir güzel anlatmış.
Anlamlı bir şiirdi kutlarım sizi...
yazmaya devam edin çok güzel şiirler
sonsuz teşekkür..
candan tebrikkkk
Farklı bir o kadar güzel şiir okuttun Yasemin
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta