Herkesin uyuduğu saatte uyuyamadım bile
Uyku tutmadı.
Yüzüme sürdüğün elin...sıcaklığı hala duruyor yanağımda desem,
Durmaz!
Çok gözyaşı aktı üstüne
O ellerin üşüdü mü bensiz desem,
Üşümez!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bir erkeğin bu kadar hüzünlü şiir yazması beni şaşırtıyor.bu kadar sevmesi, bu kadar yanması...
Her ne kadar kendisini radyo programından ötürü sevmesem de şiirleri başarılı denebilir.
harika
mükemmell
mükemmell
kazandığımdan fazlasını kaybediyorum...
'yumma gözlerini uyuma bugün ,bütün gölgeler akşam oluyor...'
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta