Çöten’e koydum mısırı, kışı bekliyor
Süte çaldım mayayı, yoğurt olmayı bekliyor
Şarjöre sürdüm kurşunu, atılmayı bekliyor
Kalbime koydum sevdasını, o güzeli bekliyor
Ata vurdum eğeri, binilmeyi bekliyor
Açınca defterimi, yazılmayı bekliyor
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




sizde de ne sabır var şair.ben torun bekliyordum.sabrın herkese örnek olsun.
eee sonuç,,,
hala bekliyormusun benim gibi...
sevgiyle
Umutlarınızın yeşermesi dileğiyle..... Yüreğinize sağlık...
bekleyenler güzel, ama dizeler aynı ölçüyle yazılmamış, okurken müzik kayboluyor
çok güzel olmuş tebrikler..zeynep zuhal saygın..
yok yok bu kadar beklerse eğer...
'beklemekden gebermiş' olacak :))
(affedin :)) dayanamadım)
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta