Akşam oldu yine,
ve
yine yağmur yağıyor.
Ben beklerken,beyaz geceyi.
Karanlık çöktü beyazlığın üstüne...
Ürkütüyor bu umarsızca çöken,
Karanlık....
Neden halâ gelmedi, yoksa
Saati mi şaşırdı bu hıyar?
Gerçi hiç saati olmadı ama
En azından birine sorar.
Cebimde bir lira desen yok,
Devamını Oku
Saati mi şaşırdı bu hıyar?
Gerçi hiç saati olmadı ama
En azından birine sorar.
Cebimde bir lira desen yok,
mükemmel.
Unutmamak ve hep beklemek belkıde gelişi çok zor ama olsun bu özlem bile güzellik değl mi yuregınıze saglık sevgılı Tulay
Beklenen beklendiğini biliyorsa beklemek güzeldir...saygılarımla şiirinizi tebrik ederim...Mehmet Karlı
İrfan kardeşimizin ilk kez yorumlarda hata yaptığına tanık oluyorum...Bu şiir heceli ve kafiyeli değil...Neyse dalgınlık...Olabiliyor demek...
Bir yüzü özlemek ve beklemek ne acıtır..
Sevgiyle kalın..
Kutlarım Tülay bacı çok güzel bir çalışma Anlam ve mesajı olan biz şiir Kutlarım
Her yeşeren fidanda ararım,
Seni.!
Senin yüzünü.
Gelmeni beklerim her gecenin ardından,
Gel artık ağlatma şarkılarımı...
Hey......
Sevda türküm benim..
Sevgili kardeşim : Tülay İçen
Öncelikle Bayramınızı kutlar, size ve sevdiklerinize Sağlık Mutluluk Başarı ve bütün ömrünüzün bir bayram sevinci içinde geçmesi dileklerim ile sayfanıza sevgi ve hürmetlerimle birlikte geldim.; Lütfen kabul buyurunuz.
Şiirinize gelince :
Şiirinizi dikkatli bir şekilde inceledim, Tabi bu da şiiri bir kaç kez okumamı gerektirdi... Duygular mısralara ustalıkla taşınmış. ve şiirin bütünlüğüne olan hakimiyetinizi kutluyorum. Pek çok yorumumda belirttiğim bir husus vardı. Bu tip duygu ağırlığının kendini hissettirdiği şiirleri bekleyen bir tehlike var diye. O tehlike de şudur: Şiirin bazı mısraları aşırı duygu yüklenimi ile donanırken bazı mısralar duygu yoksunu hatta içi boş sıradan cümlelere dönüşür. Kafiye ve hece sayısını tutturmak uğruna bazan duygu fakiri mısralar şiirde yer alır. bazan da hiç gereği yokken zorunlu olarak şiirin akıcılığını bozan ekler istenmeden ilave edilir...
Şiiri yazanın bilgi birikimi ve tecrübesinin yanında; ayrıca doğuştan da gelen sezgi ve var olanı daha iyi bir şekilde ifade edebilme yeteği gerekir. Şiir hiçbir zaman şairi hükmü altına almamalıdır yoksa kendi kendini yazdıran bir şiir ortaya çıkar ki böyle bir şiirde bu yapısını şairin bütün çabasına rağmen gizleyemez. Şiirin ilk giriş mısraları şiirin tamamını okutacak şekilde davetkar olmalı, son kıtalar, özellikle final mısraları da kendini unutturmayacak bir donanım ve fonetiğe sahip olmalıdır.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda:
Şiir üzerindeki hakimiyetinizi ve şiire yön verişteki ustalığınızı kutluyorum... Sonuçta nefis bir şiir ortaya çıkmış. Beğenerek ve saygı duyarak okudum.
Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Bu güzel şiirinizi ve şiirdeki ustalığınızı Tekirdağ'dan gönderdiğim Tam puan ile selamlıyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
‘’Tebrikler abla şiirin içeriği anlamlı ve güzel .. anlıyorum yüreğini.
Yazarken içindeki burukluğu biliyorum kalemine ve yüreğine sağlık…’’
Seni.!
Senin yüzünü.
Gelmeni beklerim her gecenin ardından,
Gel artık ağlatma şarkılarımı...
Hey......
Sevda türküm benim..
gel artık ne olur gel...gel benim hüzünlü türküm sensiz olamam ben dercesine içsel bir sesleniş ama çok güzeldi...tebrikler...
Tekkeyi bekleyen çorbayı yer demişler..Bu kadar ısrarlı ve sevgi dolu bekleyişin sonu hüzran olamaz, inşallah gelir, gelecektir...Tebrikler kardeşim
Bu şiir ile ilgili 24 tane yorum bulunmakta