Gül nefeslim bana ‘yok’ demiş ne dert
Ben yoktan var olur beklerim
Gönülde ki yerim olsa da gurbet
O gurbete yar olur beklerim
Yokluğun varlığını benden alsa da
Hasretin yüreğime hicran salsa da
Kavuşma mekanı mahşer olsa da
O meydan da sırat olur beklerim
İki cihanda süren en büyük yassın diye
Gül kurusu nefesin gönlümü assın diye
Minicik ayakların yüzüme bassın diye
Yolların da toprak olur beklerim
Gül kokan gözlerine ümitle dalmak için
Aşıklar diyarına adınla varmak için
Seni fani dünya da bir kere sarmak için
Mezarında kefen olur beklerim
Kara gecelerde yalvarırım Allah’a
Hasretin cehennem olur sefil emrah’a
Onca yıl oldum ne ki seksen yıl daha
Karşılıksız yar olur beklerim
Kayıt Tarihi : 23.12.2009 11:55:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!