7 Nisan 1932 - 7 Haziran 2012
Sarıcadüzü'nde bir yığın toprak
Sulanır her sabah gözyaşlarımla
Mihriban, Mihriban uyan da bir bak!
Hasret düğüm düğüm ak saçlarımda...
Ardıçlı ağaçlarda gene ay doğar
Akasya gölgeleri delik - deşik...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yürek sesini kutları Büyük Üstad.
buyudukce buyur icimde bir dert beklemek beklemek beklemek yureginize saglik hocam duygularimiza tercumansiniz varolun karakoc
Ustamın, üstadımın bir değil bin kere, milyon kere ellerinden öpsem azdır..Allah yüreğine daha nice yıllarca sağlık, afiyet, huzur, gurur versin...
Şair dertli, dert söyletmiş. Birinci kıtayı daha ahenkli buldum. Usta şairimizi eleştirmek değil, güzel şiirlerini okumak düşer bana.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta