Bekliyorum,
Sesinin yankılandığı duvarlara bakarken, Sessizliğin içinde sesini buluyorum. Sanki belleğimden hiç geçmemiş gibi, belleğimde hiçbir iz çizmemiş gibi. Sesin yeniden kazınıyor duvarlara. Duvarların altında yine senin resimlerin, senin elinle kazıdığın gerçekler var. Tertemiz dünyaya hız katıyor yürek atışların ve tedirginsin.. Önemsiz bir ayrıntı önemli bir ayrıntı yokluğunda bir kadeh daldırmıyor düşlere. Ben şuan coşkun bir iç çekişinde anlamsızlaşıyorum. Neredeyim bilmiyorum. Acının ve sevincin tam kesiştiği yerde. Bekliyorum. Koşarak Bekliyorum seni..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta