BEKARIM
Yalnızlığımın çıplaklığında hürüm
Ne çiçekler yapar dedikodumu.
Nede akvaryumda balıklarım
Bir öykünün bitişi gibi hayatım yeni başlayan,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok güzel hocam
resim gibi film gibiydi ....
Okuduğum en estetik bekar şiiriydi..Ustalığınıza saygı...Çalışmalarınızda başarı dileğimle, Berlinden saygılar, selamlar..
'Evlilik iki kişilik yalnızlıkdır'demiş şair.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta