Ezelden bağlanmışım, aht etmişim sana,
değil seneler, asırlar geçse de üzerinden
yeminim var sözümden caymamaya.
Hem senden başka kimim var
şu yalan dünyada.
Gecemde hep sen varsın
SENİ GÖRDÜM
Arının petek, petek balında,
Meyvelerin ağaç dalında,
İpek böceğinin kozasında,
Hep Seni,hep Seni gördüm.
UYANMAK İSTİYORUM
Uyumak istiyorum çınarların gölgesinde,
rüzgar esecek tatlı tatlı esintisiyle,
kokusunu getirecek yurdumun dört bir köşesinde
kekiklerin, reyhanların ve daha nicelerinin.
Yorgunluğumu giderecek bir uykuya,
Her gün aynı keder ve ıstırap, her gün gözyaşı
Ki, buna değil yürek; dayanamaz sabır taşı.
Kahrolası kahpeler kanatıyor kalbimizi
Sarsılmak yok, koruyacağız vakur halimizi
Hainler Mehmedime kurmuşlar kalleşçe pusu,
Kahrolacak yakın zamanda Haçlı çapulcusu,
Ağaç bahane, yangın yerine benzin taşıyanlar
Kızıl bayraklar altında nümayişçi şarlatanlar
El ele vermişler dahili ve harici düşmanlar
Tarihi fırsatı kaçırdıklarına bin pişmanlar.
Kimi ermeni uşağıdır, kimisi de siyonun
Dünyada neden gülmez ki yetimin yüzü?
Neden esirgenir öksüze sevgi sözü?
Evet ne gecesi belli ne de gündüzü,
Adeta çile çekmeye gelmiş garibim.
Zalimlerden asla beklenmez ki merhamet,
Ey vefasız sevdam, derdim bana yeter.
Bir de biçare derdime dert ekleme.
Her gün çektiğim azap, ölümden beter
Yüreğim yarasına derman bekleme.
İstiyorum ki her daim yüzün gülsün,
Ah şu yalan dünya ne garip
İnsanoğlu acaip ki ne acaip.
gelemedi dünyaya bir türlü galip
ve hala faniliğe talip.
Çalış-çabala, uğraş ve didin
Mal- mülk, evlad-ı ıyal ne varsa




-
İsmail Şafak
Tüm YorumlarHocam, gönlünüze, kaleminize sağlık. Filistin'deki kanı, zulüm ü görüp destanlaştırmış , İSLAM DÜNYASINDAKİ FETRET in hala devam ettiğini gözümüzün içine , yüreğimize sokan kelimelere hayat verdiğinizi, henüz kanı damlayan şehitlerimizin çilesini, yıkılan enkaza dönen Müslümanların sahipsizliğini ...