*Tam yüreğinde gecenin çırpınır yüreğim. Eski bir masalı anlatır gibi dili çözülür,
Yadsınamaz varlığını, en güzel renkleriyle duvarlara resmederim.*
Hani gecenin çekildiği yerde
Hani Ay, ışığıyla sarmalarken sensiz kumsalı
Hani fısıltılarında rüzgârın
Hani giden geminin ardından
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ustaca betimlemeler, ustaca şiir.
Gönülden kutluyorum Leyla Hanım.
Ve
İki yalnızız…….
Çok güzel bir şiirdi.
Tebrik ediyorum...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta