Oyunda oynaşta, geçti kaç senem,
Yorulurdum öğüt, verdikçe annem,
Musallattır şimdi, bana cehennem,
Boşa yaşadığım, sene isyanda!
Aşk adına kalbe, neleri soktum,
Menfaatim yoksa, ben orda yoktum.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




'Tövbe edeceğim dönmüyor dilim,
Âşık olduğum her nesne isyanda.'
Rabbim, aklımız ve dilimiz tutulmadan nasuh tövbeler nasip etsin. Şeytanın ve nefsimizin her türlü hilesinden muhafaza etsin.
Büyüklerimiz; 'Şeytanan dostluğu darağacına kadardır' buyurmuşlar.
Bu hikmet dolu dizeler için binlerce teşekkür.
Saygılar ve sevgiler.
Harika bir şiir sevgili Ekrem ağbi daha neler neler isyan edecek kimbilir bizlere Allah c.c. hepimizin yardımcısı olsun inş.
sevgilerimle
Benim karakterim olmuştu isyan.
Beddua çemberi, sarılmış her yan
Nefsim! Şeytan kaçmış, derdine sen yan
Şu bedenim bile, bana isyanda!
çok zor bir durumun anlatımı....
selam ve saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta