İnsafsız kalpleri yokluğumda inim inim inlet ya Rabbim
Yaşat vicdansızlara cehennemini dünyada
Tattır ateşinin ihtişamını hissetsinler bağırlarında
O zalimler ki yaraladılar beni izleri yüreğimde...
Yokluğum en güzel cezadır mahşerine
Varlığım mükafat, cenneti sunmamı isteme
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bu nasıl bir sitem. melek dediğin böyle beddua edermi? o kalbin yumuşayacağı varsa yumuşar.bitmişsede bitmiştir zaten.ama kimseye böyle beddua etmemeli.
ismiyle özdeşleşmiş kıtalar ağır sitemler oldukça ağır ...kalemin dert görmesin devamı dileğiyle ...
Yokluğum en güzel cezadır mahşerine
varlığım mükafat, cenneti sunmamı isteme
Tebessümle :)
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta