bir an dem vuruyor geriliyorum
kokuşmuş leş gibi dönüveriyor yaşam
sırıtıyor haince gözlerimden
boşluk ruhumu sarıyor sevdalım sanki
git desem gitmiyor kal desem ani baki
susuyorum dilim gözüm lal oluyor
yüreğim beceremiyor
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




becermek=başarı... başarmak kişinin beklentisine göre değişir aslında. umarım beklentilerimizi başarma becerisine nail olabiliriz. teşekkürler
şiir çok hoş, şu kelime denemelerin yok mu saçlarımı yoluyorum çocuk, kal desem ani baki ne demek aniden baki diye birine mi söylüyorsun o sözü ani baki yi çıkarıp yerine kalmıyor yaz şiir harika olur
Beceremediginden mi, yoksa bicare oldugundan mi.. Ikisde ayni kapiya cikar, ama siz yinede cok guzel becermisiniz anlatimini. Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta