Büyüypte ne olacak sanki!
Olduğun yaşta kalsana bebek!
Ellerimde öyle de kir ki,
Tertemiz kalbinle ölsene bebek!
Yaprak asidir açtığı dala.
Yabandır yolcu gittiği yola.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




bebek masumiyetinin çok güzel işlendiği dünyanın halinin de gözler önüne serildiği güzel bir şiir. yüreğiniz dert görmesin. ama yine de bebekler ölmesin, biz ölmek üzere olanı yaşatmaya çalışıyoruz 13 gündür. onlar masumluklarını yaşatabilsin diye dua etmek ve öyle yetiştirmeye çalışmak gerek...
Evet bebekler geri dönsün büyüyüp bu kirli dünyaya karışmasın.Keşke hep bebek kalsalar.
Umutlar yetmez arzularına.
Karanlık çöker ufuklarına.
Şimdiden alış gözyaşlarına,
Kederi gönlüne yükleme bebek!
Tatlıdır dünya gülersin şimdi.
Büyüdükçe çıkar hayatın rengi.
Senin gibiler çok gelip geçti,
Günahı bilmeden geri dön bebek!
'''''''''''susuyorum''''''''''''''
belki onlar büyüyene kadar herşey düzelir..ne dersiniz..
tebrikler sevgiler..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta