Bazen gitmek daha kolaydır…
Allahısmarladık demek,
Güle güle demekten,
İleriye bakmak yeni umutlarla,
Arkadan bakmaktan daha kolaydır.
Gidenin gözyaşları içine akarken,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sağol Asil gönüllü insan. Mana yüklü dizeler, okurken binlerce duygu çağıştırdı yüregimde, gönlüne sağlık. Bütün güzellikler sizin. Sevgiler
Gitmenin daha kolay olduğunun isbatını sunmuşsunuz..yüreğinize sağlık..saygılarımla...
Ne gitmeler olsun ''o anlamda''
Ne de kolay olsun...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta