Bazen;
Erkekliğim tutar,
Cart! Curt!
Kabadayı olayım isterim.
Azıcık anlaşılırsam,
Gevşeyi veririm.
Sürdürmeden bu işi,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Aslında güzel bir başlangıç yapılıp,mutlu sonlandırılacak bir şiir doğrusu,bence devamı mutlaka yazılmalı kardeşim..Uzm.Dr.Ertan AKMAN
Gönül dostum şiirinizi defalarca okudum. Beğendim. Gönlüne sağlık. Selamlar.
Değerli şair dostum; Şiirime duyarlı yorumunuz beni çok mutlu etti.Teşekkürler,sevgi ve saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta