1960- AMASYA/SULUOVA BOYALI KÖYÜ
Ne zaman bir bayram yaşasam,
Hüzünlü bir sevinç dolar içime.
Sevincim bayramı yaşamaktan,
Hüznümse dostlarımdan ayrı kalmaktan..
Bayramınız mübarek olsun
06/01/2006-Ankara
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




birlikte nice bayramlara
Uzak dostların yakın olması dileğiyle...
nice güzel saglıklı bayramlara....
Bayramda bazen hüzünler sevinçlerimi bazense mutluluklar üzüntülerimi bastırıyor...Tebrikler...
Bayramlar bayram ola.......Arıyorum eski bayramları.Şimdilerde tatil gözü ile bakılan o güzelim günlerimizi yitirmemek için yaşamalı yaşatmalıyız.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta