Zaman geçmese
Gün bitmese
Sen hiç gitmesen…
Her bayram, gelişini izlerdim
Beni duymasan da usulca dokunurdum sana
Kelimelerinden özenli seçerdim bana kalanları
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Arkadaşım çok duygulandırdın beni ...
Bu hislerle artık ben bayram şiiri yazarım sabaha kadar...
Nöbetçiyim zaten fecre kadar ...
Bendeki seni
Kimse görmedi
Kimse duymadı
Ne bayramların tadı kaldı
Ne de insanların baharı….
Her şey farklı artık
Ne bayramlar, ne sokaklar, ne de yollar…..
yüreginize kaleminize saglık efenedim kaleminiz daim olsun saygıalırmla
Bu bayram sen yoksun
Kime baksam sen
Kime dokunsam yine sen…
Türkü ettim seni
Saz çaldım
Her nakaratında bir ah ettim….
CAN DOSTLAR, YANIMIZDA OLMADIKLARI TAKDİRDE, BAYRAMLARDA SÖNÜK GEÇİYOR, NE YAPARSAK YAPALIM. TEBRİKLER EFENDİM.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta