bir sabahın selasıydı
düştüm yola revan oldum.
açık bıraktım evimin kapısını,
geriye dönmeyeceğimi biliyordum.
en çok kuşlarıma üzüldüm,
sonrada menekşeme.
yanıma hiçbirini alamazdım.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hüzün yağmurları yağıyor.....içinde bir sevda saklı......kutluyorum tüm yüreğimle ve tam puanımla............Saniye Sarsılmaz
desene aşık umutları yele verdim!!
hayat devam ediyor her sey gönlünüzce olsun,,
gurbetten sılaya
selam ve dua ile...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta