BAŞLANGIÇ
Farklı bir telaştı,sanki toz pembe hayatın karanlığında koşuşturuyorum.Villam eskimiş yeni hatıralar la dolmuştu sol mememi altıda.Farklı bir telaş vardı,gözaltlarımı buğulu,mor çizgili desenlerinde.Gülerken kendini beğenemişti bu beden yirmili yılların soğuk savaşlarında.Hastane koridorları üstüme geliyor.Nefret naraları kusuyorum yaratılan tüm varlıklara.Savaş yaşıyorum beynimde, kan gövdeyi götürüyor.Hasret kalmışım iki güler yüze,hasret kalmışım sevgi seline.Basmadı gönlümü sevgi seli,bir evlendiğmde yaşadım seli,bir de o gün.Oğlum olacak çağ atlayacam.Onbeşliler gibi savaşacağım her cephede.Geleceğe umutla bakıp,geleceğin bakış açısıı değiştireceğim.Belki devrime muhtaç bedenimde darbe olacak ama yen ve güzel ışık doğacak.Geleceğe sesleniyorum artık oğlum olacak.
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta