Yüreğimin o tarifi imkansız acısı başımı döndürüyor.
Ve şarap şisesinde teseli arayan
Sarhoş kimlikler gibi sağa sola,
Savuruyorum bedenimi tutarsızca.
Morfin vurulmuş uyuşuk tebessümler dağıtıyorum,
Çevremdeki insan adını taşımaya yeltenen,bağnaz varlıklara
Sahte bakışların anlamsız ifadelerinde,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




zor olanda o değilmidir...
yüreğimizi kandırmak...
nefisti...
kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta