Hastane önünde sel olmuş gözyaşlarım,
Sevmeyen dahi ağlıyordu,
Yeri göğü inletirken asi haykırışlarım
Üç hilalim boynunu büküyordu...
Gurbetteydim, derdimi fazla sanırdım,
Meğer ne çok yanılmışım,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Çok özlüyorum, çok.
Ruhu şad, mekanı cennet olsun.
Başbuğ'a rahmetler..şiirinize tebrikler.yüreğinize sağlık.selamlar.
Bayrağa,Kur'ana yemin etmişiz
Verdiğimiz sözden hiç döner miyiz.
Vallahi hakkını ödeyemeyiz
Hakkını helâl et bize Başbuğum! ...
Dursun Elmas
__sevgili Fatih o gün sabah 7'de Bayındır Tıp merkezinin önündeydim.
O karlı 4 nisan gününü unutursak namertiz...
_Allah gani gani rahmet eylesin
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta