Büyük sandığım bir aşkın,mutsuz sonuyla,
İyi,kötü,güzel,çirkin yanıyla,
Ben de saklı kalacak bir çok anıyla,
Başbaşayım şimdi.
Aydınlıktan geçiş yaptırdığın karanlığımla,
Varlığına alışmışken bıraktığın yokluğunla,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




tebrikler.........
çok güzel bir şiirdi
akıcı ve hoş
saygılar
Aydınlıktan geçiş yaptırdığın karanlığımla,
Varlığına alışmışken bıraktığın yokluğunla,
Yeniden ayağa kalkmamı sağlayacak dualarımla,
Başbaşayım şimdi. ...Hakikaten çok doğru güzel anlatmış şairimiz tam puan benden ...Saygılar
Aydınlıktan geçiş yaptırdığın karanlığımla,
Varlığına alışmışken bıraktığın yokluğunla,
Yeniden ayağa kalkmamı sağlayacak dualarımla,
Başbaşayım şimdi.
yüreğinize sağlık...
saygılarımla..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta