Hayıflandım gene yanar ağlarım.
Ak zülüf üstüne kara bağlarım.
Rahat yok obada mesken dağlarm.
Baş gitti ayağa düştük neyleyim.
Karadağ’ın meşesini bilirdim.
İmdat desen , ben sesine gelirdim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Eyvallah üstadım. Değerli yorumunuzla duygularıma ortak olmanız beni ihya etti. Selam ve saygılar yolluyorum. Esen kalın efendim.
çok efkarlı çok karamsar birşiir okudum baş giderse aaayağın hükmü kalmaz zaten akıl başta olur ayakta olmaz ki kutlarım hairkasınız
Eyvallah üstadım. Değerli yorumunuzla duygularıma ortak olmanız beni ihya etti. Selam ve saygılar yolluyorum. Esen kalın efendim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta