Seçemezsen hayat ehli dostunu
Bin yerinden deler sağlam postunu
Benden söylemesi unutma bunu
Çakala güvenmek ölümden beter
Feryat ile çağır duymaz çağrını
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




"Ölüm..." Her şeyin sonu...
Ama ondan beteri de varmış..
Karacaoğlan "bir ayrılık, bir yoksulluk" derdi.. Ölüme eş..
Çaresizlik, yarını/önünü görememek, eşini dostunu seçememek de dahilmiş meğer..
İşte ozan bu..
Tebrikler Ali Bey, Kardeşim..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta