Sensizliği,
Gönlüme yaz,
Bedelini,
Ben öderim.
Acıları,
Hiç dert etme,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Baba yüreğei her an tetikte- güzeldi kutlarım..
Zor gününde,
Seslen bana,
'BABA' dersen,
Ben gelirim.
Süheyl Türkoğlu
BABALIK BÖYLE BİR ŞEY İŞTE
EVLAT İÇİN KULAK KİRİŞTE
KUTLARIM HOCAM SAMİMİ BİR ŞİİR OKUDUM..
süheyl bey bu nekadar güzel fedakarlık uğruna her şeyi kabullenmek sevginin yüceliğinin göstergesidi kutluyorum
Güzel bir deneme tebrikler
Hoş bir şiir. Tebrikler üstadım. İzzet KOCADAĞ
Şiirinizi kutlarım.
Sadettin Deren
Süheyl üstadımın şiirleri için tebrik ediyorum...saygılarımla
Turgay YILDIRIM
www.antoloji.com/turgay_yildirim
güzel bir çalışma sn Süheyl kaleminize sağlık
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta