Gerçeği söylesem
O kadar çok ağır gelir ki
Hâlbuki yalanımla mutluyum
Gerçekler iğneler
Şişirdiğimiz balonları patlatır
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Duygu yüklü şiirinizi
begeni ile okudum
ne güzeldi ya mehmet abi.harika bir şiirdi.çok beğendim kutluyorum
balonlar elden kaçalı
kutlarım
namık cem
Başka bir ürküntü duyarım balon patlamalarından.
Yaşamın içinde ayrık bir sestirler çünkü patlama modundan eyleme dönüşürlerken.
Kutlarım Dostum.
Erdemle.
Tebrikler!
Korkma bir şeycik olmaz sevgili üstad!
Salıver balonları gitsin.
Zamanımızda o kadar çok baloncu türedi ki seninkilere sıra bile gelmez.
Candan kutluyor, bol ilhamlar diliyorum.
Vesselam.
Umudu sorgulayan bir şiir...Kutluyorum,saygılarımla...
Tebrikler ustam..
Oysa siz de şiirinizin başında uçurduğunuzu ve arkasından baktığınızı söylüyorsunuz balonlarınızın... Demek ki elimizde tuttuğumuzu sandığımız anda bile patlamasından korktuğumuz içi umut ve hayal dolu balonlar çoktan uçmuş oluyorlar.
Kaleminize sağlık....
Çocuklar balonlarının iplerini salıyorlar
Arkasından heyecanla bakıyorlar
Bense korkuyorum
Balonlarımı salmaya
Balonlarımı salarsam
Uçuk gideceklerine inanıyorum
sevgili dost,
Bu güzel ve anlamlı çalışmanızı ve sizi yürekten kutlarım.
Emeğinize,yüreğinize sağlık.
Güzeldi......Başarınız daim olsun.
Saygım emeğinize ve sizedir......
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta