Usta baktıkça..
Baktıkça usta, utanıyorum..
Huzurmuş, umutmuş, yarınmış,
Yaşamak değil benimkisi..
Ben sadece, her gün
Aynada kendime katlanıyorum..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreginize saglık,,,Çok harika mesajlar var...Zevkle okudum...
Tebrikler
Böylesi yazabilen yürek ancak bir şairde bulunur bunu hep söylerim...yazmışsınız herşeyi...usta sizsiniz...yüreğiniz dert görmesin usta...elinize,kaleminize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta