Bir duygu seli oluyor içim,
Seni gördüğü an gözlerim,
Birbiri üstüne gelir sevincim,
O sımsıcak bakışların ardından...
Bir heyecan o anda,bir tebessüm.
Ellerimde titreme,gönlüm mahzun.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bir duygu seli oluyor içim,
Seni gördüğü an gözlerim,
Birbiri üstüne gelir sevincim,
O sımsıcak bakışların ardından...
Bir heyecan o anda,bir tebessüm.
Ellerimde titreme,gönlüm mahzun.
Sevgi kervanı gelir uzun uzun,
O gamzeli gülüşlerin ardından...
Gözlerin yakar,duyguları kavurur.
Ellerin yaşatmaz,dünyayı durdurur,
Güzelliğin körler,başımı döndürür.
O dudaktaki öpüşlerin ardından...
………………………………..
O özlemler ki
şaire şiir yazdırır.
Özlemler öldürür adamı,
kendine mezar kazdırır.
tebrikler güzel şiiriniz için.
selamlar
tebrikler akıcı ve duru şiir..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta