Bir duygu seli oluyor içim,
Seni gördüğü an gözlerim,
Birbiri üstüne gelir sevincim,
O sımsıcak bakışların ardından...
Bir heyecan o anda,bir tebessüm.
Ellerimde titreme,gönlüm mahzun.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bir duygu seli oluyor içim,
Seni gördüğü an gözlerim,
Birbiri üstüne gelir sevincim,
O sımsıcak bakışların ardından...
Bir heyecan o anda,bir tebessüm.
Ellerimde titreme,gönlüm mahzun.
Sevgi kervanı gelir uzun uzun,
O gamzeli gülüşlerin ardından...
Gözlerin yakar,duyguları kavurur.
Ellerin yaşatmaz,dünyayı durdurur,
Güzelliğin körler,başımı döndürür.
O dudaktaki öpüşlerin ardından...
………………………………..
O özlemler ki
şaire şiir yazdırır.
Özlemler öldürür adamı,
kendine mezar kazdırır.
tebrikler güzel şiiriniz için.
selamlar
tebrikler akıcı ve duru şiir..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta