Bir duygu seli oluyor içim,
Seni gördüğü an gözlerim,
Birbiri üstüne gelir sevincim,
O sımsıcak bakışların ardından...
Bir heyecan o anda,bir tebessüm.
Ellerimde titreme,gönlüm mahzun.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bir duygu seli oluyor içim,
Seni gördüğü an gözlerim,
Birbiri üstüne gelir sevincim,
O sımsıcak bakışların ardından...
Bir heyecan o anda,bir tebessüm.
Ellerimde titreme,gönlüm mahzun.
Sevgi kervanı gelir uzun uzun,
O gamzeli gülüşlerin ardından...
Gözlerin yakar,duyguları kavurur.
Ellerin yaşatmaz,dünyayı durdurur,
Güzelliğin körler,başımı döndürür.
O dudaktaki öpüşlerin ardından...
………………………………..
O özlemler ki
şaire şiir yazdırır.
Özlemler öldürür adamı,
kendine mezar kazdırır.
tebrikler güzel şiiriniz için.
selamlar
tebrikler akıcı ve duru şiir..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta