Benim kadar kusur görememişsindir dün-yada!
Bu fazlaca sığ-ar, ye t er, koca/man al-ana!
Fikrimiz-de_ki-ne sebeb varsa; anlaşılır yanlış!
Gözünde-ki sürdüğün boy'a-dan_da..!
Yoklukla çevrilen duvarları sıvarsın, yalnız;
Bir türlü ki seçemezsin rengi kar-anlıksa..!
Çıkar iç-inden çıkan cana-varlarİ;
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




SAĞOLUN EFENDİM SİZİN TEVECCÜHÜNÜZ...
DÜŞMEDEN DE DAHA İYİLERİNİ YAZ-ABİ-LİRİK... : )
DÜŞÜNCE PEK İÇ AÇICI OLMUYOR GÖRÜNTÜ HERKES İÇİN...
DAHA İYİLERİNİ DE YAP-ABİ-LİRİK =))
SAYGILAR...
anlamlı güzel olmuş.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta