Bahçesaray’ım ne güzelsin
Ne güzeldir senin baharın
Yüksek dağlarla çevrilmişin
Sen ne şirinsin Bahçesaray’ım.
Yazın her tarafın bağ bahçelik
Yaylalarında var ayrı güzellik
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Birbuçuk yıl süreyle Muradiye'de görev yaptım.2004 yılının Haziran ayında Bahçesaray'da yapılan İlçe Milli Eğitim Müdürleri toplantısı vesilesiyle gerçekten çok merak ettiğim onuncu gezegen Bahçesaray'ı görürüm diye ümit ediyordum. Aksilik o günlerde Ankara'da bulunmam nedeniyle öyle bir fırsatı kaçırmış oldum. O günlerde kısa bir süre sonra Temmuz ayında da Muradiye'den ayrılarak Kulu'ya geldim.Ve hep saygıdeğer dostum Ahmet Uğıur hocadan dinledim Bahçesaray öykülerini ve anılarını, bugün kendisiyle yaptığım telefon görüşmesinde de Van'dan, Muradiye'den ve Bahçesaray'dan söz ettik.Bu güzel ve anlamlı şiir vesilesiyle Van anılarımı tazelemiş oldum. Ayrıca Edremit Akşamları, Şelale, Eylül Ve Yollar adlı şiirlerimi bir kez daha okudum.Yine bu dizeler vasıtasıyla Van Milli Eğitim Müdürlüğünden Gıyasettin Bey'e, Nesim Bey'e, Nizamettin Bey'e, Haydar Bey'e ve tabi Bahçesaray Milli Eğitim Müdürümümüze, size ve diğer personele selamlarımı gönderiyorum, tebrik ediyorum...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta