Bahar gelmiş çiçek açmış dalına,
Turnalar uğramış gölün yoluna.
Bir selâm vereyim dostun iline,
Can kuşu yuvadan uçar şimdi.
Bir güzel oturmuş çeşme yanına,
Saçları dağılmış badi sabahta
Bir çift söz söyleyim yâr dilince,
Bu sevda içimde erimez şimdi.
Dost ile oturup bir hasbihal edende
Demli çay tüterken eski bağımda
Zaman akıp gider ince darımda,
Bu an böylece silinmez şimdi..
Dost ocağında yanmış bağrım
Her sözde gizlenmiş ayrı çağrım
Yâr yüzüne dönük zülf-i figânım
Bu gönül murada ermedi şimdi.
Garip Sâdık akıbeti söyler imdi
Dünya bir perdedir, kalkar şimdi
Biraz daha sürsün bu sevda'nın hali,
Ecel şerbetini oy ikram eder şimdi.
07:06:2026
Ankara Keçiören
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 22:31:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!