Bahar ile tabiata can geldi
Kar eridi ağaçlara kan geldi
Çiçek açtı kovanlara bal geldi
Sevinç ile karşıladık baharı!
Doğa bize menekşeyi az verdi
Kuşlar öttü insanlara haz verdi
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Baharlarınız kadim olsun...
Baharları seviyorum. Şiirinizde yürekte çiçek çiçek açtı. Yürekten kutluyorum arkadaşımı.+10
çok güzel bir betimleme şiiri..
baharlar bahar baharlar nev bahar olsun kutlarım muhabbetle
eline yüreğine sağlık ozan...........
Bahar havası yakalamak mümkün şiirinde. Kutlarım.
BAHAR GÖNÜLLERDE ÇİÇEK ÇİÇEK AÇTI TIPKI BU DİZELER GİBİ :) kUTLUYORUM YÜREKTEN.
TAM PUANLA TEBRİKLER. BAHARI NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ . KALEM DAİM OLSUN.
Doğa bize menekşeyi az verdi
Kuşlar öttü insanlara haz verdi
Güller yine bülbüllere naz verdi
Sevinç ile karşıladık baharı!
çok güzel dizelerdi kutlarım, sevgilerimle.
Anlamlı ve çok güzeldi.
Uyuyan doğa nın uyanmasıdır bahar ve
o baharı güzel kalem çok güzel anlatmış.
KUTLUYORUM.............halilşakir
Bu şiir ile ilgili 20 tane yorum bulunmakta