Şu ömrüm tükensin, senin yanında,
Doymaya çalışsın, sana yetimin,
İçsin aşk badesi, düşsün kapında,
Sızmaya alışsın, tana yetimin.
Uzat elini gel, bana bu bahar,
Yoksun nevbaharım, oldu sonbahar,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Duygusal akıcı güzel bir şiir tebrikler yürekten
kutluyorum sizi kaleminizi.
Dost kalemlere başarılar
Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu
Tebrikler.
Recep Uslu
KALEMİN DAİM OLSUN DOSTUM. NEFİS BİR ŞİİR. SEVGİLER...
sevgi dolu duygusal bir anda yazılmış çok güzel bir şiir eline sağlık üstad saygılarımla
duygusal akıcı güzel bir şiir tebrikler yürekten
güzel ve sevgi dolu bir şiir, kutluyorum. ayrıca palaştığın için de teşekkürler. 100 puan
Her mevsimi bahar tadında gönüldeki ile birlikte yaşamak varken, biraz manidar anlatımınıza tebrikler. Selam ve saygılar.
güzel olmuş elinize sağlık saygılar
Şiirinizi okudum .Kaleminiz daim olsun
kutluyorum yazan güzel yüreği..
namık cem
Bu şiir ile ilgili 26 tane yorum bulunmakta