Tabiat ana, yeşillere bürünmüş,
Bademler, gelinlikler giyinmiş
Tüm kâinat misk-i amber sürünmüş
Bu ne hoş bahardır Yarâbbi!
Bağlar,bahçeler hep yeşermiş,
Tarlalarda ekinler gövermiş,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Çok guzel olmuş çok güzel anlatmıssınız
Çok guzel olmuş çok güzel anlatmıssınız
Çok güzel tekrar tekrar okuduğum şiirlerden biri artık.
DOGAYI COK İYİ ANLATMISSINIZ HOCAM.MÜKEMMEL
Diğer şiirleriniz gibi mükemmel olmuş hocam..
Emeğinize sağlık, çok güzel olmuş hocam.
Baharı yaşadım yüreğinize kaleminize sağlık
ellerinize sağlık hocam harika..
Geldi bahar ayları, gevşer gönül yaylarıı :)) emeğinize sağlık hocamm
Hocam elinize sağlık çokta güzel , çokta iyi olmuş.
Bu şiir ile ilgili 68 tane yorum bulunmakta