Kış geldi geçti sessiz sedasız
Esip geçti yağmursuz karsız
Bir hoşça kal bile diyemeden
Bahar girdi hayatımıza selamsız-sabahsız
Bahar geldi efelenerek
Yüzümüzü gülümseterek
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Herbahar kaçarya yeniden geri döner.Tebrikler şair.
Okuduğum en güzel bahar şiiri.
Güzel Yazmışsınız
Tebrikler
Küresel ısınmanın baharı bu kadar olur.Tebrikler...Kışı da.
Lakin tıslıyor yorulmuş gibi
Geldiğine bin pişman gibi
Beklentiler ondan çok ya
Duruyor sanki kaçacak gibi
Öyle görünüyorki,bundan böyle ne kışı,ne baharı tanıyabileceğiz.
Anlamlı,güzel şiirine tebrikler.
Mustafa Yiğir/Adana
Bahar girdi hayatımıza selamsız-sabahsız
hoş geldin bahar
diyelim hep beraber
saygılar
Bahar geldi efelenerek
Yüzümüzü gülümseterek
Neşemizi ve heyecanımızı tekrar yerine getirerek
İkram edilen umudumuz oldu....güzel şiirdi..yüzünüzden gülümseme,gönlünüzden umutlar hiç bitmesin şair,tebrikler
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta