Ya zamanından çok erken gelirim
Dünyaya geldiğim gibi
Ya zamanından çok geç
Seni bu yaşta sevdiğim gibi
Mutluluğa hep geç kalırım
Hep erken giderim mutsuzluğa
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Evet aynen. Bağışla...
Geç kalmışlık ya da erken gelmişlik bir şeylere...
Bunun sonu yok ki Azizim, ya bir adım uzak ya da kilometrelerce yakın....
Sen de erkenden gitmemeliydin..
Rahmet ile yad ediyorum. Üstad her alanda çok iyi, kıymetini bilemediler.
Aziz nesin iyidir :)
Ezberimde...
Biz saten neyin kıymetini bildikki şu cennet vatanın kıymetini dahı bilmiyoruz boyle ustadlar zor gelir birdaha.
Böylesine değerli kaç mizah yazarımız vardır?80 milyon Türkiye'de kaç tane mizahçı yetiştirildi?Aziz Nesin'i okuduğum zaman iç dünyama yenilik gelmişti. tebessüm etmeyi öğrenmiştim..." Bağışla " şiiriyle de yine güzel bir mizahı var. yazara RAHMET DİLERİM. SAYGILARIMLA.
Hüzünlü bir şiir, ama hayatta hiç bir şey için hiç bir zaman geç değildir.
Karıncaya sormuşlar "nereye gidiyorsun" diye karınca da "sevdiğimin yanına" demiş. "Bu ayaklarla varamazsın ki" demişler. Karınca da "olsun varamasam da yolunda ölürüm" demiş.
Mutluluğa hep geç kalırım
Hep erken giderim mutsuzluğa
Doğru söze ne denir. Üstad çok güzel tarif etmiş. Tebrik ederim
Mutluluğa hep geç kalırım
Hep erken giderim mutsuzluğa
Ya her şey bitmiştir çoktan
Ya hiçbir şey başlamamış
..... sanki şuanki beni anlatıyor
Bu şiir ile ilgili 56 tane yorum bulunmakta