Bağışla Şiiri - Yorumlar

Aziz Nesin
20 Aralık 1915 - 6 Temmuz 1995
68

ŞİİR


531

TAKİPÇİ

Ya zamanından çok erken gelirim
Dünyaya geldiğim gibi
Ya zamanından çok geç
Seni bu yaşta sevdiğim gibi

Mutluluğa hep geç kalırım
Hep erken giderim mutsuzluğa

Tamamını Oku
  • Mihan Sezgin
    Mihan Sezgin 02.03.2024 - 00:23

    Evet aynen. Bağışla...

    Cevap Yaz
  • Güneşli Melek
    Güneşli Melek 05.03.2023 - 21:40


    Geç kalmışlık ya da erken gelmişlik bir şeylere...
    Bunun sonu yok ki Azizim, ya bir adım uzak ya da kilometrelerce yakın....

    Sen de erkenden gitmemeliydin..

    Cevap Yaz
  • Cafer Taşkın
    Cafer Taşkın 21.09.2020 - 18:29

    Rahmet ile yad ediyorum. Üstad her alanda çok iyi, kıymetini bilemediler.

    Cevap Yaz
  • Kürşat Hardal
    Kürşat Hardal 05.09.2020 - 12:34

    Aziz nesin iyidir :)

    Cevap Yaz
  • Sessiz Gemi
    Sessiz Gemi 28.01.2019 - 09:51

    Ezberimde...

    Cevap Yaz
  • İsmet Kanat
    İsmet Kanat 21.01.2019 - 15:39

    Biz saten neyin kıymetini bildikki şu cennet vatanın kıymetini dahı bilmiyoruz boyle ustadlar zor gelir birdaha.

    Cevap Yaz
  • Nazır Çiftçi
    Nazır Çiftçi 03.01.2019 - 10:24

    Böylesine değerli kaç mizah yazarımız vardır?80 milyon Türkiye'de kaç tane mizahçı yetiştirildi?Aziz Nesin'i okuduğum zaman iç dünyama yenilik gelmişti. tebessüm etmeyi öğrenmiştim..." Bağışla " şiiriyle de yine güzel bir mizahı var. yazara RAHMET DİLERİM. SAYGILARIMLA.

    Cevap Yaz
  • Hülya Gülmüş
    Hülya Gülmüş 03.01.2019 - 10:00

    Hüzünlü bir şiir, ama hayatta hiç bir şey için hiç bir zaman geç değildir.
    Karıncaya sormuşlar "nereye gidiyorsun" diye karınca da "sevdiğimin yanına" demiş. "Bu ayaklarla varamazsın ki" demişler. Karınca da "olsun varamasam da yolunda ölürüm" demiş.

    Cevap Yaz
  • Adile Şıracı
    Adile Şıracı 02.04.2018 - 10:28

    Mutluluğa hep geç kalırım
    Hep erken giderim mutsuzluğa

    Doğru söze ne denir. Üstad çok güzel tarif etmiş. Tebrik ederim

    Cevap Yaz
  • Gök Yüzü
    Gök Yüzü 19.02.2018 - 01:15

    Mutluluğa hep geç kalırım
    Hep erken giderim mutsuzluğa
    Ya her şey bitmiştir çoktan
    Ya hiçbir şey başlamamış

    ..... sanki şuanki beni anlatıyor

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 56 tane yorum bulunmakta