Önce ellerin hapsoldu bu zindanda,sonra da gözlerin.
Kahroldu sevdiklerin ve günden güne erimekte özlemin.
Ben bilirim,dert ve tasa doludur hayat.
Acısıyla tatlısıyla savaşır seninle.
Ama pes etmektense,
Mücadele etmekten yana sözlerim.
Kim bilir sevmişsin bir aşık emsal içten.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirinizi beğenerek okudum.
Gönlünüze sağlık.
Kaleminiz daim olsun.
Tebrik ederim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta