bütün öyküleri dinlerim ben ey sevgili
şükrederek varlığına sahici bir aşkın
soyluluk
direnç
ve azmanlığına
tefekküre eğerim sonra boynumu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Muhtesem ve carpici...tam benlik bir siir!!! sevgimle....
Müthiş!..Tebrikler..Sevgi ve saygıyla..
kuma kavuştuğunda güneş
saatler ikimiz için çalar
sevda büyütür gönül büyücüm
düşürmeksizin kavlimize gölge
her sabah akşam bıraktığın yerde
her akşam sabah bıraktığın gibi
hükmüne sığınarak kalemin
seni beklerim
unutulmuş bir yatır sessizliğinde
radikal
çarpıcı
etkilendim
sevgiler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta