Babacığım yokluğun zehir gibi
Yavaş yavaş öldürüyor beni
Dönmemek üzere gitiiğinden beri
Kalbimdeki sızı hiç dinmedi
Özledim
Babacığım çok özledim seni
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




''
Bu adam benim babam
Derdi dağlardan büyük
Çaresiz (biçare) , beli bükük
Bir gün olsun gülmemiş
Rahat nedir bilmemiş
Gözyaşını silmemiş
Bir lokma ekmek için
Kimseye eğilmemiş
Bu adam benim babam ''
Fatih Kısaparmak'ın türküsü aklıma geldi Handan hanım.
Yüreğinize sağlık.Kutlarım sizi.
EVET HANDAN YAŞARKEN NE ÇOK SEVDİGİMİZ ANLIYAMIYORUZ :(
özlem dolu bir şiir acı var dizelerde
güzeldi
tebrikler...
hüzün sariyor derinden icini insanin!
Herşey gönlünüze göre olsun
Esenlikler dilerim.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta