Bu şiir gençliğimin biriken tüm yasıdır,
Çekilen her bir çile acıların hasıdır.
Sanmayın yazdıklarım bir masaldan ibaret,
Bir çocuk düşünün ki sokaklarda esaret.
Henüz ecel gelmeden ‘’o gitti‘’ dedi annem.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yürekten yapılan içi dışında denir ya aynen öyle bir ağıt olmuş insanın yüreği sızlıyor ben de tebrik ediyor 10 puan da benden olsun diyorum. Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta